Tmi Kaasmarkun Kiinteistö ja Monialapalvelu on luotettava, pieni ja ihmisläheinen kiinteistöhuoltoalan yritys

Asiakaslähtöistä kiinteistöhuoltoa

Paikallisuus ja pieni koko tekevät kiinteistöhuoltoalan monitoimiyrityksestä helposti lähestyttävän kumppanin. Taloyhtiöiden ohella palveluita tarjotaan myös omakotiasujille.

Kiinteistöhuollon ammattilaiset ovat todellisia monialaosaajia. Tehtäviä alalla toimivilla riittää laidasta laitaan, ja työ kysyy tekijältään myös sosiaalisia taitoja sekä hyvää asiakaspalveluasennetta. Suurimman osan ajasta vie piha-alueiden kunnossapito, kuten roskien kerääminen, nurmikon leikkaus ja talvella auraus ja hiekoitus. Välillä vastaan tulee myös kiinteistön yllättäviä vahinkoja, jolloin tarvitaan nopeaa reagointikykyä ja maalaisjärkeä. – Monitaituruutta vaativa ala on toki haastava, mutta viihdyn silti työssäni erittäin hyvin. Monipuolista hommaa on mukava tehdä ja päivänsä pystyy suunnittelemaan aika pitkälti itse, kertoo Tero Seppä Tmi Kaasmarkun Kiinteistö ja Monialapalvelusta.

Ihmisläheinen toimija

Tmi Kaasmarkun Kiinteistö ja Monialapalvelu on luotettava, pieni ja ihmisläheinen kiinteistöhuoltoalan yritys, joka tarjoaa palveluitaan niin taloyhtiöille kuin yksityisille omakotiasujillekin. – Pieni koko ja paikallisuus ovat ehdottomia vahvuuksiamme. Meillä on töissä vakiintunut porukka, joka tuntee alueen ihmiset ja tulee heidän kanssaan hyvin toimeen, Seppä kertoo. Mies itse on oppinut kiinteistöhuollon salat pääasiassa käytännössä, mutta pian taskusta löytyy myös oppisopimuksen kautta hankittu virallinen todistus.

Vuodesta 2008 saakka toiminut yritys on osa Seppä-konsernia, jonka omistaa Teron isä Juhani Seppä. Konserniin kuuluu myös Juhani Sepän ja hänen toisen poikansa Rami Sepän yhdessä omistama maanrakennusalan yritys. – Maaurakointi Seppä auttaa meitä todella paljon, sillä saamme tilattua heiltä helposti kuorma-autoja tai kaivinkonetöitä. On myös asiakkaan etu, kun kaikki palvelut tulevat samasta talosta, Tero Seppä pohtii.

Palaute on tärkeää

Menestyksekäs kiinteistöhuoltoalan toimija on tarkka ja oma-aloitteinen ja osaa pitää hyvää huolta myös asukkaista. – Ihmiset ovat erilaisia, mutta asiakaspalvelun täytyy silti aina olla asiallista ja ystävällistä. Meidän pitää osata selittää asiat ymmärrettävästi jokaiselle asukkaalle, Seppä sanoo. Hyvät suhteet asukkaisiin toimivat myös yrityksen pr:nä. – Olen sen tyyppinen ihminen, että jään mielelläni juttelemaan ihmisten kanssa, Seppä naurahtaa.

Kommunikaation täytyy kuitenkin toimia puolin ja toisin, ja Seppä korostaakin palautteensaannin merkitystä. –Palaute on ehdottoman tärkeää, sen avulla pystymme korjaamaan asioita ja tekemään ne paremmin, hän muistuttaa. Aina palautteen ei tarvitse olla negatiivista, vaan suunsa voi avata myös silloin, kun jokin asia on hoidettu erityisen hyvin. Kuluneen kesän aikana olemme saaneet paljon positiivista palautetta kauniisti leikatuista nurmikoista. Hiljattain meihin otti yhteyttä henkilö, joka oli nähnyt työntekijämme leikkaamassa naapurinsa nurmikkoa, ja koska jälki oli ollut niin hyvää, halusi hän meidät myös omalle pihalleen, Seppä hymyilee.