DSC07346

Asiakkaan ja urakoitsijan välinen suhde perustuu luottamukseen

Rakennusurakoitsijan ei tarvitse välttämättä olla markkinoiden halvin pärjätäkseen kilpailussa, sillä myös muilla ominaisuuksilla voi erottua edukseen. Vähintään yhtä tärkeää kuin hinta on myös laadukas työjälki ja sujuva kanssakäyminen asiakkaiden kanssa. Hyvällä urakoitsijalla täytyy olla aina myös hieman psykologista silmää, jotta hän osaa tarvittaessa auttaa asiakastaan oikeiden valintojen äärelle.

Kodinremontteihin erikoistuneessa MH Saneerauksessa on aina panostettu laatuun ja tarkkuuteen. Yrittäjä Miikka Hoffrén on huomannut, että monilla asiakkailla saattaa olla takanaan aiempia huonoja kokemuksia rakennusurakoitsijoista ja siksi tärkeintä onkin rakentaa luottamussuhde heti ensikontaktista alkaen. Yritys antaa myös tyytyväisyystakuun kaikesta tekemästään työstään. – Koska remontointi voi olla kallista puuhaa ja lopputulosta joutuu katselemaan päivittäin, on tärkeää, että asiakas kokee saaneensa sitä mitä toivoikin, Hoffrén pohdiskelee. Ennen urakoitsijalle soittamista olisi hyvä alustavasti pohtia, mitä remontiltaan toivoo. Ammattilaisten neuvoja kannattaa kuitenkin kuunnella, sillä loppupeleissä juuri heillä on hallussaan kaikki tarvittava tietotaito onnistuneen tuloksen takaamiseksi.

”Koska remontointi voi olla kallista puuhaa ja lopputulosta joutuu katselemaan päivittäin, on tärkeää, että asiakas kokee saaneensa sitä mitä toivoikin…

MH Saneerauksessa uskotaan alan ja Turun tulevaisuuteen. Omaa ammattitaitoa kehitetään jatkuvasti erilaisten kurssien kautta ja asiakaskuntaa pyritään kasvattamaan monipuolisen mainonnan avulla. Tarkoituksena on laajentaa yhteistyökumppaneiden verkosta myös isännöitsijöihin päin, jotta varmuus ympärivuotisesta työllistymisestä olisi taattu.