avance

”Tyytyväinen asiakas on paras markkinointikeino”

Useat kalustevalmistajat luottavat moderneihin ja virtaviivaisiin valmismallistoihin uskoen niiden miellyttävän suurta kuluttajakuntaa. Yksilöllisiä kodin kiintokalusteita valmistava Avance lähestyy asiaa kuitenkin toisesta näkökulmasta: – Teemme aina juuri sitä, mitä asiakas toivoo, kertoo yrittäjä Tapani Ilola. Koska kaikilla on oma makunsa, on myös valmistettavien tuotteiden kirjo laaja, eikä niiden toteuttaminen onnistuisi ilman todellisia puusepän taitoja. Tinkimättömän uurastuksen ja laadukkaan työjäljen ansiosta Avancen tyytyväinen asiakaskunta levittää sanaa yrityksestä mielellään myös eteenpäin.

”Tinkimättömän uurastuksen ja laadukkaan työjäljen ansiosta Avancen tyytyväinen asiakaskunta levittää sanaa yrityksestä mielellään myös eteenpäin…

Avance on palkittu mm. Vuoden yrittäjä- tunnustuksella, mutta siitä huolimatta sekä Anita ja Tapani Ilola suhtautuvat työhönsä nöyryydellä eivätkä viihdy parrasvaloissa. – Johtoajatuksemme on aina ollut keskittyä vain laadukkaiden tuotteiden valmistamiseen, he kertovat. Asiakaslähtöiselle yritykselle laatu tarkoittaa myös täsmällistä ja kokonaisvaltaista palvelua. Esimerkiksi kalusteiden rikkoutuneet mekanismit käydään korjaamassa aina veloituksetta.

Yrityksen valmistamia tuotteita voi ostaa sekä Turussa että Helsingissä sijaitsevista Avancen myymälöistä. Räätälöidyn kalusteen valmistuminen vie yleensä noin pari kuukautta, sillä asiakkaat haluavat pohtia valintojaan huolella.Suunnittelun avuksi kannattaa pyytää esteetikko, joka osaa neuvoa mm. värien ja materiaalien valinnassa. Mittatilaustyönä valmistettujen kalusteiden asennus puolestaan sujuu parhaiten alan ammattilaiselta.