Tarinamme


”Kaikki sai alkunsa talomme sisällä toimivasta lehdestä.”

Idearikkaat kiinteistövälittäjät saivat vihiä Euroopassa menestyneestä tavasta markkinoida myytäviä kohteita printtimediassa. Ajatuksena oli toteuttaa jotain ihan uutta ja erilaista Suomessa ja näin ollen erottua kilpailijoista sekä saada vahvaa näkyvyyttä!

Kaikki sai alkunsa talomme sisällä toimivasta lehdestä, jota jaettiin asiakkaille sekä yhteistyökumppaneille. Myöhemmin yhteistyökumppanit alkoivat myös kiinnostua markkinoinnin mahdollisuudesta lehtemme kautta, joten päätimme perustaa Unelmien Kodit lehden ja samalla 2013 syntyi lehdelle ihan oma yhtiönsä Solid House Marketing Oy.

Koska kiinteistönvälitys vaatii vahvaa verkostoitumista ja julkisuutta yhtä kuin rakennusala, mietimme miten voisimme hyödyntää toisiamme ja saada entistä kattavampaa näkyvyyttä. Tästä johtuen lehteä on kehitetty edelleen ja tänä päivänä se toimii asumisen ja rakentamisen erikoislehtenä, nimellä Solid House Magazine. Lehti käsittelee ajankohtaisia teemoja aina mahdollisimman monipuolisesti mm. rakentamista, kiinteistövälitystä, sisustamista, arkkitehtuuria jne. Toimimme kestävän kehityksen periaatteella ja avain asia toiminnassamme on asiakaslähtöinen ajattelumalli sekä tasainen kasvu markkina-alueellamme. Tarkoituksemme on luoda yhteistyösuhteita sekä modernia markkinointia rakentajille, on heidän tavoitteenaan sitten uusasiakashankinta tai yhteistyöverkoston kasvattaminen.

Työllistämme tällä hetkellä 7 henkeä, koostuen ahkerista reporttereista, taitavista kirjoittajista, superluokan myyntitiimistä, omasta AD:sta sekä idearikkaasta yrittäjä pariskunnasta.

Kuka meitä lukee?

Lehti ilmestyy 5 kertaa vuodessa ja on yritys- sekä yksityistilauksessa. Lisäksi jaamme lehteä Varsinais-Suomen alueella 3 000 kpl:tta alan yrityksiin, kuluttajille julkisiin tiloihin sekä kaupungeille että kunnille. Näköislehdellä netissä on n. 10 000 lukijaa. Ilmaisjakelun myötä lehtemme elää kerrallaan 2-4 kuukautta ja tavoittaa noin 30 000 ihmistä.

Tarjoamme lukijoille uutisia ja tarinoita suoraan yrittäjien suusta ja pk-yrityksille kattavaa markkinointia ja julkisuutta sekä helppoa tapaa verkostoitua.