Polygon-Finland-09_2015-high-res-21

Apua hädän hetkellä

Vesi-, palo- tai mikä tahansa muukin vahinko on asianosaiselle yleensä poikkeuksellinen ja kertaluontoinen kokemus, ja siksi hänen voi olla vaikea hahmottaa, miten asiat vahingon jälkeen etenevät. Avuksi tarvitaan vahinkosaneerausalan ammattilaista, joka osaa sekä myötäelää että ohjeistaa ihmistä vahingon jälkeisissä vaiheissa. – Asiakkaan opastus ja neuvonta on äärettömän tärkeää, sillä olemme ennen kaikkea palveluyritys, joka auttaa ihmistä hädän hetkellä. Tiedottaminen täytyy muistaa jokaisessa vahinkosaneerauksen vaiheessa, jotta ihmisille ei ole epäselvää, mitä seuraavaksi tapahtuu, vahvistaa myös liiketoimintayksikön päällikkö Arto Takala Polygon Finland Oy:stä.

Polygon Finland Oy on osa maailmanlaajuista kiinteistövahinkojen hallintaan keskittynyttä konsernia, jolla on yhteensä 300 toimipistettä 13 eri maassa ympäri Eurooppaa, Amerikkaa ja Aasiaa. Suomessa yritys on vaikuttanut jo 40 vuoden ajan ja on näin alansa vanhin toimija ja edelläkävijä. Vuotuiset 15 000 työkohdetta ympäri maan ovat muovanneet Polygonista kokeneen kumppanin kaikissa alaan liittyvissä kysymyksissä vesivahingoista palovahinkoihin, sisäilmaongelmiin ja erikoispuhdistuksiin. Myös vahinkojen ennaltaehkäisyyn liittyvät palvelut kuuluvat yrityksen toimintaan koko ajan enenevissä määrin.

Polygon toimii paikallisesti kansainvälistä osaamistaan hyödyntäen. – Yhtiön johtotaso kokoontuu vuosittain vaihtamaan ajatuksia ja samalla tuomme maailmalta uusia palveluita myös Suomeen. Yksi tällainen on asiakirjojen palautus -palvelu, jonka avulla arkistossa kastuneet asiakirjat voidaan kuivata tyhjiökuivausmenetelmää hyödyntäen, Takala kertoo.