Bilto_solid_house_3_300_CMYK

asiakaslähtöistä rakentamista

Luottamus ja asiakkaan etujen huomioiminen yrityksen toimintaa kehitettäessä ovat tehneet Bilto Oy:stä pidetyn toimijan rakennusalalla.

Bilto Oy on korjaus- ja uudisrakentamiseen paneutunut yritys, jonka asiakkaita ovat niin isot rakennusliikkeet, kaupungit, kunnat, isännöintitoimistot kuin pienemmässä määrin yksityiset henkilötkin. – Palvelemme kaikkia samalla hengellä, sillä olipa tilaaja kuka tahansa, teemme töitä nimenomaan ihmisille, toteaa yrityksen toimitusjohtaja Tero Lindholm.

Pääsääntöisesti Uudenmaan alueella vaikuttava Bilto Oy on tuonut rakentamisen rinnalle myös muita sitä tukevia toimintoja. Yrityksen tiloissa toimii saman perheen omistama rakennuskonevuokraamo, ja työmaatarvikkeiden joustavasta kuljetuksesta puolestaan huolehtii Bilto Logistics. Etenkin kuluttaja-asiakkaille myös materiaalit saadaan toimitettua järkevin hinnoin Bilto Oy:n kautta.

Asiakas on aina etusijalla

Bilto Oy:n toiminta perustuu vankkaan kokemukseen ja hyväksi havaittuihin toimintatapoihin. – Olemme keskittyneet alusta alkaen moderniin ja kustannustehokkaaseen rakentamiseen sekä aikataulujen pitävyyteen. Toimintaamme jatkuvasti kehittämällä saamme karsittua tilaajalle koituvia kuluja ja helpotettua monin muinkin tavoin asiakkaan roolia. Bilto Oy:n kanssa asioidessaan hänen ei tarvitse pitää lankoja käsissään, vaan mahdolliset haasteet pyritään ratkomaan niin, että niistä ei koidu tilaajalle lisäkuluja, luettelee Lindholm muutamia yrityksen toimintaa ohjaavia periaatteita. Vakaiden yhteistyökumppaneidensa ansiosta Bilto Oy pystyy hoitamaan kokoonsa nähden varsin isojakin projekteja. Tällä hetkellä yksi sellainen on Helsingin Kalasataman uusi kaupunginosa, jonka rakentamisessa moniosaaja Bilto on myös vahvasti mukana.

Taustalla vahva kokemus ja suunta aina ylöspäin

Parinkymmenen toimintavuotensa aikana Bilto Oy on opittu tuntemaan rakennusalalla osaamisesta ja yhteistyön pitävyydestä. Jo pitkän aikajänteen kestänyt asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden verkosto kertoo jotain yrityksen hankkimasta luottamuksesta.

Lisäkokemusta karttuu vuosittain noin 130 uuden projektin myötä. Jokaisen urakkansa Bilto Oy hoitaa huolella alusta loppuun saakka. – Myös projektin valmistuttua pyrimme pitämään huolta asiakkaastamme jälkimarkkinoinnin ja -palveluiden avulla. Kaikenlainen palaute on meille tärkeää, koska vain sen avulla pystymme kehittymään, Lindholm toteaa.

Taantumasta huolimatta Bilto Oy on onnistunut jatkamaan uraansa nousujohdanteisesti, mistä on varmasti kiittäminen yrityksen positiivista asennetta. – Emme välitä talouden käyristä. Mitä tiukempi tilanne, sitä enemmän teemme töitä, Lindholm toteaa hymyillen.