Pestok_solid_house_2_300_CMYK

Enemmän kuin kiinteistöhuoltoa

Tutustu yritykseen: www.pestok.fi

Pestok Oy tarjoaa kaiken kattavaa kiinteistöhuoltoa ja siihen liittyviä oheispalveluita vahvalla ammattitaidolla pääkaupunkiseudulla Tuusula, Kerava, Järvenpää ja Vantaa akselilla. Pestok Oy on hyvin tunnettu yritys alueella ja paikallisuus on tärkeä valtti niin asiakaspalvelussa kuin nopeassa reagoinnissakin.

Vuosien aikana yrittäjä Jari Rannasmaa on huomioinut asiakkaiden tarpeiden muuttuneen ja reagoinut tähän muutokseen vahvistamalla palvelutarjontaa kattamaan kokonaisvaltaisesti asiakkaiden tarpeet koskien heidän kiinteistöjään.

Tarjonta palveluissa on perinteistä ylläpitotyötä kiinteistön sisä- ja ulkotiloissa. Palveluita täydentää kuljetus- ja vaihtolavapalvelut sekä kaivinkonetyöt, maarakennus urakointi ja huoneistoremontit.

Yrityksen lopettaessa tai muuttaessa kiinteistössä tarjoamme myös tähän liittyviä palveluita, Rannasmaa täydentää mm häätöhallien tyhjennykset ja siivoukset. Rakennustyömailla suoritamme loppusiivouksia kiinteistön valmistuessa. Räätälöimme palvelut aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti ja monesti tulee ilmi asioita, joita asiakas ei ole kiireessä huomannut, tämä kielii vuosien varrella kasvaneesta rautaisesta ammattitaidosta, korostaa yrittäjä Jari Rannasmaa.

Asiakkaita meillä on niin ikään taloyhtiöt, asunto- ja nuorisosäätiöt kuin myös teollisuuskiinteistöissä toimivat yritykset. Tiimin vahvana osana on teollisuuspuolella vuosia toiminut Jarmo Tuovinen, joka toi oman ammattitaitonsa osaksi Pestok Oy:n toimintaa. Teollisuuspuolen kiinteistöjen hoito on kasvanut tätä myöten ja olemmekin saaneet paljon kiitosta hoidetuista töistä, toteaa Rannasmaa. ”Meille on aina tärkeää henkilökohtainen palvelu ja tutut kasvot kiinteistössä. Tämä tuo tehokkuutta toimintaamme sekä asiakkaalle tämä on selvää säästöä kiinteistön hoidossa”, hän jatkaa.

Askelin kohti pitkäaikaisia asiakassuhteita

Henkilökuntamme on avainasemassa takaamaan asiakkaille sekä varmuuden nopeasta aikataulusta että työn hyvästä laadusta. Heidän ammattitaitonsa ja nopea reagointi hälytystehtäviin on ensiarvoisen tärkeää laadukkaassa asiakaspalvelussa. Tämä onkin siivittänyt tietä vuosien varrella hyviin tuloksiin ja tyytyväisiin asiakkaisiin, vahvistaa yrittäjä Rannasmaa. – Resepti on yksinkertainen; ennaltaehkäisevä huolto on ykkösasia, jolla estetään isommat vahingot. Tarkka valvonta ja hyvä yhteistyö kiinteistön omistajien kanssa on avain onnistumisiin ja pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, Rannasmaa toteaa.