150601_helsinki_karhulantie12_a2_3h-k-s_74m2_003

Lumo-kodit tarjoavat helppoa vuokra-asumista

VVO-konsernin puolitoista vuotta sitten lanseeraama Lumo-brändi on otettu vuokra-asuntomarkkinoilla ilolla vastaan. Asukkaat ympäri Suomen arvostavat uudenlaista ja yksilöllistä vapaarahoitteisen vuokra-asumisen muotoa, jonka pääperiaatteisiin kuuluvat helppous ja joustavuus.

– Lumo on ennen kaikkea palvelubrändi. Pyrimme tarjoamaan asukkaille palveluita, jotka helpottavat heidän arkeaan ja tuovat siihen joustavuutta, kertoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor. Hyvä esimerkki tästä on Lumo kotinyt.fi -palvelu, jonka kautta unelmiensa vuokra-asunnon voi löytää jopa muutamassa minuutissa ja sopimuksen tehdä saman tien – ilman pitkiä odotusaikoja, jonottamista ja epätietoisuutta. Palveluita ja erilaisia asumisen konsepteja kehitetään koko ajan lisää asukkailta saatujen toivomusten turvin. – Pyrimme synnyttämään uudenlaista yhteisöllisyyttä ja huomioimaan myös ympäristöystävälliset arvot. Monessa kohteessamme on jo esimerkiksi paljon kiinnostusta herättänyt yhteiskäyttöauto, Kantor kertoo.

Lumo-koteja löytyy ympäri Suomen 40 paikkakunnalta yhteensä jo yli 28 000 kappaletta. – Kysyntää riittää etenkin kasvukeskuksissa, joten rakentamista tarvitaan koko ajan lisää, Kantor sanoo. – Lumo on saanut markkinoilta jo erinomaisen hyvän jalansijan ja tunnettuutemme kasvaa koko ajan. Olemme alalla raikas uusi haastaja.  Uskon, että olemme olleet ainakin joltain osin vaikuttamassa myös siihen, että vuokra-asumisesta on tullut monille yhä houkuttelevampi vaihtoehto, Kantor tiivistää.