Nuori yritys antaa kaikkensa

filen_sh sahkopalvelufilenTäyden palvelun sähköasennusliikkeessä asiakaslähtöisyyttä painotetaan toiminnan kaikilla osa-alueilla. Yrittäjä Tomas Filen haluaa yrityksellään vaikuttaa sähköalaan ainutlaatuisella palvelukonseptillaan huomioimalla asiakasta jokaisessa työvaiheessa. Sähköpalvelu Filen on nuori yritys, mutta ammattitaitoa löytyy jo yli kymmenen vuoden takaa.
– Ihmiset hakeutuvat usein vanhojen yrityksien hoiviin, sillä pitkään toiminut yritys herättää luottamusta. Mielestäni kannattaisi kuitenkin rohkeasti tutustua uuden yrityksen palveluihin. Uutena toimijana on yleensä palava halu näyttää osaamistaan, jolloin myös palvelualttius on korkeimmillaan.
Paikallisuus on kuitenkin tärkeä valttikortti, sillä ihmiset arvostavat nopeaa palvelua ilman suuria matkakustannuksia. Filen on itse tarkka siitä, että asiakas saa olla mahdollisimman aktiivinen sähkötöiden toteuttamisessa. On suorastaan toivottavaa, että asiakas osallistuisi sähkösuunnitteluun ja toisi ideoitaan esille. Välttämätöntä tämä ei kuitenkaan ole, sillä Filen osaa kokemuksensa pohjalta ehdottaa useita eri vaihtoehtoja asiakkailleen. Tilaajan tarpeet on otettu tarkasti huomioon myös tarvikkeiden myynnissä. Asiakas voi halutessaan itse tilata asennustuotteita eri verkkokaupoista, mutta on usein edullisempaa hankkia Sähköpalvelu Filenin toimittamat tarvikkeet ja materiaalit työhön. Filenin kautta ei tule virhehankintoja eikä nurkkiin jää ylimääräisiä asennustarvikkeita. Hän osaa myös myynnin yhteydessä neuvoa asiakkaitaan tuotteiden asentamiseen liittyvissä asioissa ja antaa asiantuntevaa tietoa eri materiaalien käyttäytymisestä.
– Koen voivani palvella asiakkaitani joustavasti ja hyvin monipuolisesti. Asennusjälki on aina siisti ja täyttää laatukriteerit. Kaikki työt tehdään turvallisesti ja ajanmukaisesti. Urakan lopussa tilat jätetään siistiin kuntoon.